جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۹۰۰۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
خانه فرهنگ آیه روز چهارشنبه در برنامه «آیینه فرهنگ» به معرفی و تکریم سپیده ابرآویز، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس، منتقد سینمایی و روزنامه‌نگار می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «آیینه فرهنگ» که به معرفی و تکریم سپیده ابرآویز، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس، منتقد سینمایی و روزنامه‌نگار می‌پردازد، روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۶ در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

«آیینه فرهنگ» برنامه‌ای است که به منظور معرفی و تجلیل مفاخر ملی ایران و الگوسازی مناسب برای جوانان با حضور استادان و پیشکسوتان حوزه‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و... اجرا می‌شود و سخنرانی، تجدید خاطرات و بازگو کردن فراز و نشیب‌های کاری در مسیر رسیدن به موفقیت از بخش‌های ویژه آن به شمار می‌رود. 

تا کنون چهره‌های همچون داوود رشیدی، جمشید مشایخی، مصطفی رحماندوست، مرتضی احمدی، هوشنگ مرادی کرمانی، راضیه تجار، شوکت حجت، عزت‌الله مهرآوران، حجت‌الاسلام دکتر سید محمدعلی الحسینی و... در این برنامه حضور داشته‌اند.

 علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی فاز یک، رو به روی ورزشگاه راه‌آهن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۶۶۷۶۳۳ تماس بگیرند.
 

نظر شما