پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۷
کد خبر: ۹۰۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
باشگاه فیلم تهران در نشست این هفته خود با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «فروشنده» تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی با حضور برخی از عوامل فیلم برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «فروشنده» برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن سال ۲۰۱۶ به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی سه‌شنبه ۲ آذر در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درآمده و با حضور برخی عوامل و منتقدان میهمان نقد و بررسی می‌شود.

داستان فیلم درباره زوج جوانی است که بازیگر تئاتر هستند و به تازگی مستأجر منزل یکی از دوستانشان شدند، شبی غریبه‌ای به طور اتفاقی وارد منزل آنها می‌شود و اتفاقاتی برای این زوج رقم می‌خورد.

اصغر فرهادی (کارگردان و نویسنده)، ستار اورکی (موسیقی)، حسین جعفریان (فیلم برداری)، هایده صفی یاری (تدوین) و شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، مهدی کوشکی و فرید سجادی حسینی بازیگران این فیلم هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز سه‌شنبه ۲ آذر ساعت ۱۸ به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.  
نظر شما