شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۰۱۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
فرهنگسرای گلستان در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند
واحد کتابخانه فرهنگسرای گلستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه چهره به چهره با نویسندگان فعال در حوزه کتاب را با عنوان «یک روز خوب با کتاب» روز سه‌شنبه دوم آذر برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه فرهنگسرای گلستان در هفتمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی روز سه‌شنبه دوم آذر ماه ساعت ۹ برنامه چهره به چهره با نویسندگان را با حضور مجید راستی و حسن احمدی برگزار می‌کند. 

مجید راستی نویسنده ۵۷ ساله کتاب‌های کودک و نوجوان صاحب آثار  متعددی در این حوزه است. کتاب «این سر دنیا، آن سر دنیا» یکی از آثار موفق این نویسنده است که در چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز قدردانی شد.

حسن احمدی متولد ۱۳۳۸ است و از نخستین سال‌های فعالیت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به همکاری با واحد ادبیات آن پرداخت. عمده شهرت احمدی در داستان‌نویسی برای نوجوانان به‌ویژه در حوزه جنگ است. دو داستان «آسان بافت»، منتشر شده در مجله زن روز و «مرا می‌کشند» از نخستین آثار اوست. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
 

نظر شما