شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۸
کد خبر: ۹۰۱۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
اولین خانه مشاوره سازمان فرهنگی هنری با رویکرد پیشگیری از تعارض و آسیب‌های خانوادگی در فرهنگسرای ملل راه‌اندازی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ با اعلام خبر راه اندازی خانه مشاوره در منطقه ۱ گفت: طرح خانه مشاوره یکی از طرح‌های مدرن، خلاقانه و کاربردی سازمان فرهنگی هنری است که در حال حاضر در ۱۲ منطقه برگزیده در حال راه‌اندازی است.

وی افزود: پایگاه اصلی خانه مشاوره منطقه ۱ در فرهنگسرای ملل واقع شده که با حضور متخصصان روانشناسی، صاحب‌نظران روان آزمایی، مدرسان آموزش خانواده و تحلیل گران خانواده راه‌اندازی شد و دیگر مراکز تابعه این منطقه از جمله فرهنگسرای امام (ره)، خانه‌های فرهنگ سازمانی و مشارکتی، خانه‌های اسباب‌بازی و دیگر مراکز در حال فعال‌سازی است.

کردی ضمن تاکید بر اینکه از این پس خانه مشاوره یکی از مراکز تابعه منطقه ۱ خواهد بود، عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی خانه مشاوره کمک به شهروندان در جهت تحقق خانواده پایدار، حرکت به سوی رشد فرهنگ خلاق و تربیت مؤثر و کارآمد و الگوسازی مناسب برای خانواده است.

پایگاه خانه مشاوره منطقه ۱ در فرهنگسرای ملل واقع در قیطریه، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه دایر است و علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.  
 
 

نظر شما