سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۳
کد خبر: ۹۰۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مجید رسولی شهردار ناحیه ۶ منطقه ۶ از کتابخانه فرهنگسرای شفق بازدید کرد.
بازید شهردار ناحیه ۶  منطقه ۶ از کتابخانه شفق به مناسبت هفته کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در بازدید شهردار ناحیه ۶ منطقه۶، محمدحسین الحسینی (مدیر اجتماعی ناحیه ۶ منطقه ۶)، جمشید رحمانی پناه (دبیر مجمع دبیران شورایاری منطقه ۶) و زهره حمیدیان (مدیر سرای محله یوسف آباد) شهردار ناحیه ۶ را همراهی کردند.

رسولی در جریان بازدید از کتابخانه شفق، هفته کتاب و کتاب‌خوانی را  به کتابداران تبریک گفت و از بخش‌های مختلف این مجموعه از جمله مرجع، کودک، نشریات و .... دیدن کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد.

ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی با محوریت شعار کتاب، تکریم زندگی در کتابخانه شفق تا چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

کتابخانه شفق در این روزها به صورت رایگان عضو می‌پذیرد و خدمات مختلفی را از جمله بخشودگی جرائم دیرکرد، مبادله کتاب‌های خوانده شده در بین اعضا و... به شهروندان ارائه می‌دهد.

همچنین اردوی بازدید مدارس از کتابخانه‌ها، طرح اهدای کتاب به کودکان (بچه‌ها مدرسه)، کارگاه کودک و کتاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هبه کتاب (طرح اهدای کتاب توسط اعضا به کتابخانه) و نشست  با هم بخوانیم (جذب و آشنایی مخاطبان با کتاب‌های مفید) از برنامه‌های است که برای شهروندان تدارک دیده شده است.

کتابخانه فرهنگسرای شفق در یوسف آباد- خیابان بیست و یکم- بوستان شفق واقع شده است.
نظر شما