سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۱
کد خبر: ۹۰۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، نویسندگی مسعود احمدیان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی هر روز در دو سانس ۱۶ و ۲۰ در سینمای فرهنگسرای گلستان نمایش داده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای گلستان فیلم سینمایی «سیانور»، ساخته بهروز شعیبی را هر روز در دو سانس ۱۶ و ۲۰ نمایش می‌دهد. این فیلم روایتی است از پایان یک سکوت طولانی؛ امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی. و آنها زندگی را انتخاب می‌کنند.

قصه «سیانور» در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم به بخش‌هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می‌پردازد و مهدی هاشمی، هانیه توسلی، پدرام شریفی، حامد کمیلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، بهروز شعیبی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، وحید رونقی و با هنرمندی آتیلا پسیانی بازیگران «سیانور» هستند. 

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۱۴۴۴۷ تماس بگیرند.
نظر شما