جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۰
کد خبر: ۹۰۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
دومین نشست مدیران روابط عمومی نهادهای فرهنگی و هنری شهر تهران صبح امروز (3 آذر) در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نشست مدیران روابط عمومی نهادهای فرهنگی و هنری شهر تهران صبح امروز (3 آذر) در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست «علیرضا غفاری» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت خانه هنرمندان ایران و فعالیت واحد روابط عمومی و امور بین الملل در این مجموعه پرداخت.
 
«مجید رجبی معمار» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران نیز طی سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی در سازمان های مختلف گفت: متاسفانه فعالیت روابط عمومی هم چنان در ایران به درستی شناخته نشده است و نقش روابط عمومی صرفا به انجام چند کار کوچک و محدود در یک سازمان خلاصه شده است.
 
دومین نشست مدیران روابط‌عمومی نهادهای فرهنگی و هنری

وی افزود: در حالی که روابط عمومی در یک سازمان باید نقش متفاوتی با دیگر بخش های یک سازمان داشته باشد. روابط عمومی در واقع زبان زنده یک سازمان است.
 
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ضرورت داشتن اطلاعات کامل روابط عمومی از فعالیت های سازمان خود گفت: یک روابط عمومی زنده و پویا باید به طور کامل از فعالیت های سازمان خود آگاه و اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به درستی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.
 
دومین نشست مدیران روابط‌عمومی نهادهای فرهنگی و هنری

رجبی معمار با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار روابط عمومی در یک سازمان گفت: یک روابط عمومی پویا می تواند تکرار و روزمرگی را از یک سازمان اداری دور کند و با برگزاری برنامه های مختلف و ارتباط نزدیک با کارمندان، شادابی و نشاط را به سازمان تزریق کند.
وی افزود: روابط عمومی سازمان های فرهنگی و هنری مختلف می تواند با ارتباط با یکدیگر، از  تجربیات هم برای پویایی سازمان و کارمندان خود استفاده کنند.

مشاور فرهنگی و هنری شهردار تهران در پایان صحبت های خود گفت: خانه هنرمندان ایران با توجه به ظرفیت های خود، آمادگی همکاری با روابط عمومی سازمان های فرهنگی و هنری را دارد.

در این نشست «هادی مولوی دوست» روابط عمومی حوزه هنری، «محمد جعفریان» روابط عمومی تئاتر شهر، «نیری» روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علیرضا پولاد» روابط عمومی بنیاد رودکی، «حسن نوفرستی» روابط عمومی موزه هنرهای معاصر، «ذوقی» روابط عمومی سازمان هنری اوج، «حامد رهنما» روابط عمومی برج میلاد، «مهدی محمدی» روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، «زهرا مهاجری» روابط عمومی فرهنگستان هنر و «لیلا الیاسی» روابط عمومی مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران حضور داشتند.
نظر شما