پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۷
کد خبر: ۹۰۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
چهارمین نشست «چهره به چهره با نویسندگان» با حضور هادی خورشاهیان، نویسنده کودک و نوجوان با مخاطبان نوجوانش در کتابخانه آفتابگردان برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هادی خورشاهیان، نویسنده کودک و نوجوان در چهارمین نشست «چهره به چهره با نویسندگان» با مخاطبان نوجوان دیدار کرد. در این نشست که صبح شنبه، ۶ آذر ماه برگزار شد، جمعی از دانش آموزان مقطع پنجم دبستان نورالهدی در کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی مهمان شدند و به گفت‌وگوی صمیمانه با این نویسنده پرداختند. 

خورشاهیان از مخاطبانش خواست از تازه‌ترین کتابی که خوانده‌اند برای هم‌کلاسی‌هایشان بگویند. در ادامه به دعوت خورشاهیان، یکی از شرکت‌کنندگان داستانی را که نوشته بود، برای دیگران خواند.

خورشاهیان در بخشی از این مراسم به داستان جالب زندگی خودش اشاره کرد و گفت: سال ۶۴  بود که پدرم شهید شد. نیشابور زندگی می‌کردیم. پدرم بنا بود و هر روز کتاب و مجله می‌خواند. کلاس اول راهنمایی ترک تحصیل کردم. در ۱۸ سالگی شبانه ادامه تحصیل دادم و در حال حاضر کارشناس ارشد هستم. 

او پس از گپ و گفتی صمیمانه یکی از کتاب‌هایش را به شرکت‌کنندگان در این برنامه هدیه داد و با مخاطبانش عکس یادگاری گرفت. عضویت رایگان در کتابخانه آفتابگردان هدیه ویژه این کتابخانه به مناسبت هفته کتاب بود و به دانش آموزان دبستان نورالهدی تعلق گرفت.
 
آخرین نشست چهره به چهره، هفتم آذر با حضور مهدی رجبی، نویسنده کتاب کودک در کتابخانه آفتابگردان برگزار می‌شود. 
 

نظر شما