شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۳
کد خبر: ۹۰۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن؛
فیلم سینمایی «نفس» و «مشکل گیتی» در سینما دیجیتال چاپلین فرهنگسرای بهمن در حال اکران است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار هر روز ساعت ۱۷:۲۰ و «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی هرروز ساعت ۱۹:۲۰ در سینما چاپلین به نمایش در می‌آید.

«نفس» قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سال‌های ۵۷ تا ۶۲ است. روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم که همراه پدرشان غفور با بازی مهران احمدی و مادربزرگ با بازی پانته‌آ پناهی‌ها در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند؛ دنیای این کودکان دنیایی است پر از رؤیاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، سیامک عبادی زاده، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم‌پور از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «مشکل گیتی» هم درباره زوجی به نام ایرج و گیتی است که در آستانه فرو پاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است.

در این فیلم سینمایی که هرروز ساعت ۱۹:۲۰ به نمایش در می‌آید، حمید فرخ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رؤیا نونهالی، امید روحانی، رامین ناصر نصیر، پانته‌آ مهدی نیا، فریبا نادری، حسن اسدی و علی عبادت طلب به ایفای نقش پرداختند.

«سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «آس و پاس» ساخته آرش معیریان، «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده، انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و «فرار از اردو» به کارگردانی غلامرضا رمضانی دیگر فیلم‌های در حال اکران این سینما است.

سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی واقع شده است، شهروندان برای خرید بلیت و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۵٠۵٠٣٧٣ تماس بگیرند.
نظر شما