پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۰
کد خبر: ۹۰۲۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کارگاه‌های آموزشی کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی و تدوین زیر نظر سیروس رنجبر در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای فناوری اطلاعات دوره‌های آموزش کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی و تدوین را با حضور سیروس رنجبر برگزار می‌کند. رنجبر مدرک لیسانس تدوین را از دانشکده صدا و سیما گرفت و در سال ۱۳۶۹ پس از پایان تحصیلات، تعدادی فیلم کوتاه و مستند ساخت. وی با فیلم سینمایی آوای جبرئیل وارد سینمای حرفه‌ای شد و بازنویسی فیلم‌نامه تعدادی از فیلم‌های سینمایی را به عهده داشته است.

دوره آموزشی کارگردانی شامل فاصله کانونی، کادربندی، ترکیب بندی، دکوپاژ، کنترل زمان، طراحی عمق، نور، دوربین متحرک، مدیریت خط فرضی و ترفندهای عبور از آن، دوره آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی شامل مقدمات شخصیت‌پردازی، ساختار سه‌پرده‌ای، نقطه اوج، شخصیت اصلی و فرعی، ماجراجویی، بسط شخصیت‌ها، پایان، بازنویسی و دوره آموزشی تدوین شامل مبانی تدوین، حرکت دوربین و پوشش صحنه، تئوری‌های تدوین، دسته‌بندی راش‌ها، مراحل تدوین، صدا و موسیقی در تدوین است.

علاقه‌مندان تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند برای ثبت نام در این دوره‌ها به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۰ تماس بگیرند.
 

نظر شما