جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۹۰۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کارگاه یک روزه «نگاهی به عکاسی امروز ایران» با حضور مهران مهاجر ۲۵ آذر ساعت ۱۴ تا ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
کارگاه «نگاهی به عکاسی امروز ایران» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در کارگاه یک روزه «عکاسی معاصر» با حضور مهران مهاجر به شکل تفصیلی و تحلیلی با جریان‌های هنری بررسی می‌شود.

همچنین در طول برگزاری کارگاه که با ظرفیت ۴۰ نفر از هنرجویان و علاقه‌مندان رشته عکاسی برگزار می‌شود، آثار سه نفر از عکاسان پس از نمایش نقد می‌شود. دانشجویان به شکل تفصیلی و تحلیلی با جریان‌های هنری در عکاسی معاصر آشنا می‌شوند و تلاش می‌کنند تا خود در عمل با انجام پروژه‌هایی در بستر این جریان‌ها قرار بگیرند.

مهران مهاجر متولد ۱۳۴۳، عکاس، منتقد هنری، مترجم و فارغ‌التحصیل رشته عکاسی از دانشگاه تهران است وی دوره کارشناسی ارشد زبان‌شناسی را با نگارش رساله‌ای با عنوان «زبان‌شناسی متن‌بنیاد و بررسی متن ادبی» به راهنمایی علی‌محمد حق‌شناس در سال ۱۳۷۳ در دانشگاه تهران گذراند و در حوزه‌های زبان‌شناسی و فرهنگ‌نویسی نیز فعالیت دارد. 

مجموعه عکس «تهران، بی‌گاه» بعد از مجموعه «کتاب چشم ۱۰» که عکس روزنامه های مهران مهاجر بوده، دومین کتابی است که از آثار عکاسی او به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های ۲۲۸۷۳۳۹۹-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما