پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۸
کد خبر: ۹۰۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
خانه فرهنگ «ایده» با رویکرد آموزش‌های تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر در مرکز فرهنگی پایتخت با حضور مسئولان فرهنگی کشور افتتاح می شود.
گشایش خانه فرهنگ ایده، هم‌نشینی تخصص و تجربهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به اهمیت فعالیت‌های تخصصی و توجه به نیازهای قشر فرهیخته، دانشجو و هنرجو، خانه فرهنگ «ایده» با مشارکت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ تأسیس و یکشنبه  ۱۴ آذر گشایش خواهد یافت. 

امین ابراهیمی مدیر و مؤسس خانه فرهنگ ایده در این خصوص گفت: «رویکرد خانه فرهنگ ایده برگزاری دوره‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت علوم انسانی نظیر جامعه‌شناسی  و فلسفه، ادبیات، هنرهای تجسمی و هنرهای سنتی خواهد بود. کیفیت برگزاری دوره‌ها از اولویت‌های مهم این خانه فرهنگ است به همین منظور در پذیرش هنرجویان محدودیت وجود دارد و نیازمند دریافت رزومه و انجام مصاحبه حضوری از علاقه‌مندان است.» 

وی همچنین در خصوص برنامه بلندمدت ایده کفت:«دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز از ابتدای سال ۹۶ به فعالیت‌های این مرکز اضافه خواهد شد.»

آیین گشایش این خانه فرهنگ یک شنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور میهمانانی ازجمله علیرضا محجوب، غلامرضا کاتب، غلامعلی جعفر زاده و حسین عباسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر عبادتی دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، عبدالرضا عزیزی عضو سابق کمیسیون اجتماعی مجلس و اردشیر ابراهیمی مسئول اعزام نخبگان کشوری به مسابقات بین‌المللی برگزار خواهد شد. 

امرالله فرهادی، عبدالجبار کاکایی، استاد نائینی، صادقی و طوسی شماری دیگر از اساتید و کارشناسان این مجموعه نیز از دیگر میهمانان حاضر در این برنامه  هستند.

 در این مراسم ضمن معارفه و آغاز به کار اولین دوره‌های آموزشی، از وب‌سایت آموزش آنلاین ایده نیز رونمایی خواهد شد. هنرپژوهان و علاقه‌مندان از طریق این وب‌سایت می‌توانند به صورت مجازی و آنلاین  در کلاس‌ها حضور پیدا کنند و با دریافت اسناد و جزوات و شرکت در آزمون‌های اینترنتی از این آموزش‌ها بهره مند شوند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آیین گشایش و ثبت نام در اولین دوره‌های این مرکز به نشانی میدان انقلاب، خیابان دوازده فروردین، خیابان ژاندارمری، پلاک ۱۳۴ خانه فرهنگ ایده مراجعه  کنند  یا با شماره ۶۶۹۶۴۰۵۸ تماس حاصل بگیرند. 
نظر شما