جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۶
کد خبر: ۹۰۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
مهلت ارسال اثر به مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» با توجه به شرکت بیش از ۶ هزار نفر در این مسابقه و استقبال مخاطبان تا ۱۶ آذر تمدید شد.
تمدید مهلت دریافت آثار مسابقه عکس «سلفی من و دوست اربعینی ام»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» تا کنون بیش از ۶هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کرده اند و ۳هزار عکس در بخش مسابقه و بخش جنبی دریافت شده است و با توجه به روند دریافت آثار، مهلت دریافت آثار تا سه شنبه ۱۶ آذرماه تمدید شد تا علاقمندانی که تا کنون، امکان ارسال عکس های خود را نیافته اند نیز بتوانند در این مسابقه شرکت کنند. 
 
با توجه به حجم بالای تصاویر ارسال شده، بارگذاری عکس در صفحه عشاق الحسین(ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام ادامه خواهد داشت. پس از پایان بارگذاری تصاویر، مرحله انتخاب بیشترین لایک ها و برگزیدگان مردمی،  آغاز می شود و صاحبان ۳ دستگاه آی پد معرفی می شوند. سایر برگزیدگان مسابقه از طریق رای داوران انتخاب می شوند. 
 
مسابقه «عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام» که در قالب کمپین عشاق الحسین(ع) برای دومین سال متوالی برگزار می شود، قصد دارد لحظه های ناب پیاده روی اربعین را ثبت کند و از شرکت کنندگان در این مسابقه دعوت کرد تا با میزبان عراقی یا دوستان غیرایرانی در مسیر پیاده روی اربعین عکس سلفی بگیرند و برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند. 
 
برای برگزیدگان این مسابقه، جوایزی همچون ۳ سفر سوریه، ۳ سفر کربلا و ۳دستگاه آی پد تعیین شده است. 
 
۳برنده غیرایرانی مسابقه نیز به سفر مشهد مقدس، میهمان می شوند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند، عکس‌های خود را به ربات @arbaeen_selfi_bot یا نشانی تلگرامی @arbaeen_selfi  ارسال و با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند.
 
برای شرکت در داوری عکس های این مسابقه می‌توانید به جمع ۶۰ هزار فالوئر صفحه imam.hussain.lovers در اینستاگرام بپیوندید.
 
شخصیت های مذهبی، سینمایی، تلویزیونی و ورزشی همچون علی انسانی(شاعر و مداح)، افسانه بایگان(بازیگر)، رسالت بوذری( مجری)، محمدسلوکی(مجری)، محسن افشانی(مجری و بازیگر)، فضه سادات حسینی (مجری)، حسین شمس(مربی فوتسال) ، بهرام عظیمی(طراحی و انیماتور)، حبیب احمدزاده (نویسنده) و محمدعلی شعبانی(مستندساز) به این کمپین پیوسته اند. این چهره ها یا در تصاویر دوستان اربعین حضور یافته اند یا از دوستان اربعینی شان عکس گرفته اند و برای شرکت در این کمپین ارسال کرده اند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از این مسابقه می توانید به کانال تلگرامی Arbaeen_selfi_channel @ مراجعه کنید.
نظر شما