پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۷
کد خبر: ۹۰۳۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
مسابقه «هزار صدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی» با رقابت برگزیدگان دوره پاییز و زمستان برای راه‌یابی به دور نیمه نهایی جمعه ۱۹ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
مسابقه «هزار صدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی» برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مسابقه حسام‌الدین سراج به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی، بهزاد عبدی به عنوان کارشناس آهنگسازی و موسیقی و افشین علاء به عنوان کارشناس شعر، آثار شرکت کنندگان را بررسی و گروه برگزیده را معرفی می‌کنند.

در بخش بعدی این برنامه خواننده جوان موسیقی ایران مجتبی عسگری که اخیراً «آلبوم خروش» با آهنگسازی مجید درخشانی از وی منتشر شده است  به عنوان خواننده مهمان قطعه آواز و تصنیفی را به اجرا در می‌آورد.  

همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره هنرمند تازه درگذشته موسیقی «استاد ابراهیم شریف زاده» و معرفی و رونمایی آلبوم‌های موسیقی که به تازگی منتشر شدند بخش دیگر این برنامه است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما