جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۹۰۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
نمایشگاهی از مجسمه‌های زهرا دلگیر با عنوان «عمیق در گل» در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان است.
نمایشگاهی از مجسمه‌های سورئال در نگارخانه مهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه «عمیق در گل» که از ۱۷ آذر گشایش یافته است، ۲۵ مجسمه از آثار زهرا دلگیر در نگارخانه مهر به نمایش در آمده است. آثار این نمایشگاه در اندازه‌های مختلف و با محوریت سردیس و به سبک سورئال خلق شده‌اند. از ویژگی این آثار عدم بهره گیری از کوره برای پخت  آثار است. 

زهرا دلگیر متولد سال ۱۳۵۸  دانش آموخته معماری و گرافیک است و از سال ۱۳۸۵ نقاشی و مجسمه سازی را استاد جلال، آموخته و تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی شرکت داشته است. 

وی در بیان محتوای نمایشگاه «عمیق در گل» گفت: در این نمایشگاه تلاش شده با خلق آثار به سبک سورئال و ایجاد نگاه نو با بافت ایرانی در قالب حجم ایجاد کنیم. سعی شده متریال گل بعد از خلق این سبک از آثار پخته نمی‌شود تا نگاه عرفانی به گل گویاتر و خالص‌تر به بیننده القا شود. «عمیق در گل» این نمایشگاه  قصد به اوج رساندن متریال گل از نگاه عرفان و فلسفه در باب مسائل اجتماعی روز را دارد. 

این نمایشگاه تا ۳۰ آذر از ساعت ۹ تا ۱۹ دایر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه و فعالیت‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌توانید با شماره‌های ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید. 

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع است.
نظر شما