پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۸
کد خبر: ۹۰۵۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به مناسب هفته پژوهش رییس سازمان فرهنگی هنری در نشستی صمیمانه‌ با کارکنان مرکز مطالعات فرهنگی دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت هفته پژوهش نشست صمیمانه ای بین رییس سازمان فرهنگی هنری و کارکنان مرکز مطالعات فرهنگی روز دوشنبه ۲۹ آذر در ساختمان ستاد سازمان فرهنگی هنری برگزار شد. 
 
در این نشست حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی و علی خسروی مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری و عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگسرای ملل نیز حضور داشتند.
  
نشست صمیمانه رییس سازمان فرهنگی هنری با کارکنان مرکز مطالعات فرهنگی

در ابتدا سید مجید کمالی، مدیر مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران با تشکر از حمایت و توجه مسئولان به مرکز مطالعات گفت: برای انجام تحقیق و پژوهش‌ها در مرکز مطالعات فرهنگی به دو نکته توجه می‌شود؛ توجه به امکانات خود سازمان. یعنی بخشی از کارها در حوزه پژوهش و ارتقای کیفیت با توانمندی اعضای مرکز مطالعات انجام می‌شود. دومین نکته جهت‌گیری پژوهش و مطالعات به سمت و سوی نیازهای سازمان فرهنگی هنری است.
  
وی در ادامه از سه پژوهش به عنوان پژوهش‌های برتر این مرکز نام برد؛ «ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان»، «بررسی قشر خاکستری»، «بررسی نگرش‌های جنسی شهروندان تهرانی».
  
در ادامه محمود صلاحی ضمن خوش‌آمد گویی به همکاران گفت: هفته پژوهش مانند مناسبت‌های دیگر بهانه‌ای است تا دور هم جمع شویم و مشکلات و مسائل موجود را در میان بگذاریم.
   
نشست صمیمانه رییس سازمان فرهنگی هنری با کارکنان مرکز مطالعات فرهنگی

وی بیان کرد: هرکسی باید با اعتقاد کار خود را انجام دهد. همه ما باید به گونه‌ای کار کنیم که وقتی می‌رویم همه از رفتن ما ناراحت شوند. اگر به این مرحله برسیم یعنی وجود ما با ارزش و ثمربخش است. تحقیق و پژوهش یعنی رسیدن به این موضوع که به فکر تاثیر کاری باشیم که باید انجام دهیم.
  
حسن ناصری‌پور در پایان مراسم ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: مجموعه مرکز مطالعات فرهنگی هم کار علمی انجام می‌دهد و هم کار میدانی. به همین دلیل در حوزه خود بی‌بدیل است.
  
نشست صمیمانه رییس سازمان فرهنگی هنری با کارکنان مرکز مطالعات فرهنگی

ناصری‌پور تصریح کرد: ۲۰ سال از عمر سازمان فرهنگی هنری می‌گذرد. پیکره سازمان فرهنگی هنری اداری است و علمی نیست. به همین دلیل در خواست دارم یک تحلیل علمی محتوایی از عمکرد ۲۰ ساله سازمان انجام بگیرد.
نظر شما