شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۹۰۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به مناسبت گرامی داشت سالروز حماسه ۹ دی، گزیده‌ای از فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در قالب برنامه «فصل انقلاب» در فرهنگسرای سرو به نمایش در می‌آید.
مروری بر آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در «فصل انقلاب»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، گزیده‌ای از فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع بصیرت از چهارم تا نهم دی ماه ساعت ۱۵ اکران می‌شود.

گرم‌ترین روز زمستان، نیمه دوم، اکسیژن، اشک مادر، این عمار، روز داوری، معصومیت از دست رفته و برادران از جمله فیلم‌هایی است که در فرهنگسرای سرو به نمایش در می‌آید.

کلید برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اولین بار بعد از فتنه ۸۸ زده شد، زمانی که جمعی از جوانان و فیلم‌سازان متعهد کشورمان آثاری را درباره فتنه تولید کرده بودند. این اتفاق باعث شکل‌گیری ایده برگزاری یک جشنواره مردمی برای دیده شدن این آثار شد. این جشنواره به یاد عمار یاسر، پرچمدار روشنگری و تبیین حق‌طلبانه در صدر اسلام «جشنواره مردمی فیلم عمار» نام گرفته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها به فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.
 

نظر شما