چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۲
کد خبر: ۹۰۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مترو و منطقه ۲۲ برگزار شد و اسماعیل قضاتلو، مدیر فرهنگی هنری پیشین مترو مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ را به عهده گرفت و امیرحسین قربانی، مدیر فرهنگی هنری پیشین منطقه ۲۲ حکم مدیریت فرهنگی هنری مترو را دریافت کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مترو و منطقه ۲۲ روز چهارشنبه هشتم دی ماه با حضور مدیران ستادی و مناطق سازمان فرهنگی هنری در سرای محله شهرک شهید باقری برگزار شد. 
 
در این مراسم امیرحسین قربانی به خاطر زحماتش در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تکریم شد و مدیریت فرهنگی هنری مترو را به عهده گرفت و اسماعیل قضاتلو که مدیریت فرهنگی هنری مترو را به عهده داشت، به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ منصوب شد. 
 
امیرحسین قربانی، مدیر فرهنگی هنری پیشین منطقه ۲۲ گفت: ۶۵۳ روز از توفیق خدمت در منطقه ۲۲ گذشت و با همه سختی‌ها توانستیم برنامه‌های خوبی اجرا کنیم. مهم‌ترین اتفاق به نظر من ارتباط بین کارکنان شهرداری منطقه و فرهنگسرای تهران بود که با حمایت شهردار منطقه این اتفاق افتاد. 
 
آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مترو و منطقه ۲۲ برگزار شد

وی درباره مدیر جدید منطقه ۲۲ عنوان کرد: آقای قضاتلو هم سابقه کاری‌شان در مترو نشان داده که مدیر لایقی هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
قربانی اضافه کرد: ثروت منطقه ۲۲ در نیروی انسانی‌اش است و کارکنانش دلسوزانه کار می‌کنند. از همه این افراد سپاسگزارم و امیدوارم مرا حلال کنند. از دکتر صلاحی هم ممنونم که به من اعتماد کردند تا بتوانم در مدیریت فرهنگی هنری مترو خدمت کنم.
 
آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مترو و منطقه ۲۲ برگزار شد

اسماعیل قضاتلو، مدیر فرهنگی هنری پیشین مترو نیز ابراز امیدواری کرد که در سمت جدید بتواند خدمات خوبی به شهروندان ارائه کند و گفت: به نظرم اصلی‌ترین دستاورد ما در مترو ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی است. البته نباید زحمات مدیران قبلی را نادیده بگیریم. مزیت اصلی مدیریت فرهنگی هنری مترو نیروهای آن بودند که توانستند ۸۰ عنوان برنامه برگزار کنند. تقریباً برنامه‌ای نبود که سازمان فرهنگی هنری ابلاغ کند و ما در مترو آن را اجرایی نکنیم. ضمن اینکه سعی می‌کردیم سرعت عمل خوبی داشته باشیم. از همکارانم در مدیریت فرهنگی هنری مترو تشکر می‌کنم.
 
صلاحی: مراکز فرهنگی ما باید در موضوع بصیرت افزایی کار کنند
 
محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سخنران بعدی مراسم بود که با تبریک فرا رسیدن سالروز ۹ دی ماه صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: ابتدا مختصری درباره فتنه ۸۸ عرض کنم. چرا می‌گوییم فتنه و مقام معظم رهبری از این عنوان استفاده می‌کنند؟ فتنه یعنی طراحی هدفمند یک نقشه خائنانه که علیه فرد یا کشوری صورت بگیرد. چرا برخی اصرار دارند بگویند این یک حرکت اجتماعی بود؟ مگر سه دشمن اصلی ما آمریکا و انگلیس و اسرائیل همزمان در حد سرانشان از فتنه حمایت نکردند؟ آن قدر به این فتنه امیدوار بودند که علناً شبکه‌هایی برای این موضوع راه‌اندازی کردند. این شبکه‌ها در غرب از کجا پولشان را در می‌آوردند؟ وقتی شخص رییس‌جمهور آمریکا از یکی از سران فتنه اسم می‌برد و حمایت می‌کرد، شکی نمی‌ماند که این یک فتنه است. نخست‌وزیر اسرائیل شخصاً حمایت می‌کند و اینها اعلام برائت نمی‌کنند. 
 
آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مترو و منطقه ۲۲ برگزار شد

وی با بیان اینکه در روز عاشورا فتنه‌گران به هیئت‌ها و مساجد حمله کردند و سران فتنه اعلام برائت نکردند، عنوان کرد: بارها مقام معظم رهبری اعلام کردند که حساب خودتان را از اینها جدا کنید. البته این اولین بار نبود، موج بزرگ استکبار چندین بار تلاش‌هایی کرده اما با واکنش شدید مردم رو به رو شده است. مردمی که فتنه را خاموش کردند و در ۹ دی ماه حماسه آفریدند.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: تک‌تک مراکز فرهنگی ما باید در موضوع بصیرت افزایی کار کنند. هیچ کاری مهم‌تر از کار فرهنگی نیست و اگر از آن غفلت کنیم تهاجم فرهنگی اتفاق می‌افتد. آنها شوخی ندارند. در کشور ما نیاز به کار فرهنگی وجود دارد، حتی در موضوعات داخلی خودمان نیاز به کار فرهنگی داریم. مسئله‌ای مثل اقتصاد مقاومتی جز با زیرساخت فرهنگی قابل دست‌یابی نیست. اکنون می‌بینید که فرهنگ ایثار و مقاومت جا افتاده و جوانان با شوق به استقبال شهادت می‌روند. 
 
وی درباره تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مناطق ۲۲ و مترو گفت: آقای قربانی در مدیریت این منطقه یک جوان بسیار فعال و موفق بوده است. فرهنگسرای مترو را هم به مدیریت فرهنگی هنری تبدیل کرده‌ایم تا در حد یک منطقه باشد. منطقه ۲۲ منطقه جدیدی است و باید سرانه مراکز فرهنگی در آن خیلی بیشتر باشد. بدون زیرساخت فرهنگی امکان ندارد بتوانیم موفق شویم. از زحمات مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ سپاسگزارم.
 
مشاور شهردار تهران افزود: سازمان فرهنگی هنری نیروهای فوق‌العاده‌ای دارد و داریم از این ظرفیت استفاده می‌کنیم. آقای قضاتلو هم یک جوان خوب و پرکار است که با نیروی کم به خوبی مدیریت فرهنگی هنری مترو تهران را اداره کرده بود. البته در مترو باید کار بیشتری شود، جایی که سه میلیون نفر در روز جا به جا می‌کند و می‌توان از این ظرفیت برای کار فرهنگی استفاده کرد. انشالله هم آقای قربانی در مترو تحول ایجاد کند و هم آقای قضاتلو در منطقه ۲۲.
 
آیین تکریم و معارفه مدیران فرهنگی هنری مترو و منطقه ۲۲ برگزار شد

اهدای لوح سپاس و تکریم و معارفه امیرحسین قربانی و اسماعیل قضاتلو، مدیران فرهنگی هنری پیشین منطقه ۲۲ و مترو پایان‌بخش این مراسم بود. همچنین در این مراسم معارفه سید مهدی میرصادقی، رییس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام شد.
مطالب مرتبط
نظر شما