جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۳
کد خبر: ۹۰۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، نفوذ فرهنگی را اصلی‌ترین فتنه‌ای که امروز کشور را تهدید می‌کند برشمرد.
فتنه «نفوذ فرهنگی» کشور را تهدید می‌کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سردار سید باقر سادات حسینی معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح روز پنج شنبه در سومین یادواره پاسداران و شهدای مدافع حرم سپاه تهران که با مشارکت فرهنگسرای گلستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سالروز حماسه نهم دی ماه سال ۸۸، گفت: نفوذ فرهنگی اصلی‌ترین فتنه‌ای است که امروز کشور را تهدید می‌کند.

وی افزود: نظام سلطه به ویژه آمریکا زخم خورده جمهوری اسلامی است و دست از فتنه‌سازی علیه انقلاب بر نمی‌دارد و همیشه درصدد برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای فتنه در کشور بوده که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

سردار سادات حسینی با بیان اینکه باید برای زنده نگه‌داشتن حماسه بزرگ و معجزه عظیم ۹ دی تلاش کرد، افزود: به همین منظور توجه به مبانی شکل گیری حماسه ۹ دی مانند بازخوانی و مرور این حادثه بزرگ و توجه به وظیفه فردی ما در قبال حفظ این معجزه عظیم از جمله راه‌های حفظ و بزرگداشت حماسه مردمی ۹ دی است.

بصیرت تنها راه حل اثرگذار در مقابله با فتنه

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، بصیرت را  تنها راه حل اثرگذار در مقابله با فتنه برشمرد و اظهار کرد: مردم در انتخابات ۸۸ با مشارکت ۸۵ درصدی خود و حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر پای صندوق‌های رأی اتفاق بی‌نظیری را رقم زدند و ما می‌توانستیم از حضور پرشکوه مردمی در انتخابات ۸۸ بهترین نتیجه را در عرصه‌های بین‌المللی و پیشرفت داخلی بگیریم اما متأسفانه فتنه‌گران سبب شدند تا از ابعاد بزرگ حضور مردم در انتخابات دور شویم.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقاتی که امروز در منطقه و خاورمیانه شاهد آن هستیم یکی پس از دیگری به نظام سلطه، کشورهای مستکبر جهان به‌ویژه آمریکا آسیب جدی وارد کرده است، یادآور شد: پیروزی رزمندگان در حلب، تقدیم کردن جان شهدای مدافع حرم برای حفاظت از حرم، مقاومت مردم یمن در مقابل فشار و حمله‌های عربستان سعودی همه بخشی از نتایج صدور پیام انقلاب ایران به سایر کشورهای مسلمان و ایستادگی در مقابل ظلم است.

در این یادواره از خانواده سردار شهید حسین همدانی، احمد اسماعیلی، اصغر فلاح پیشه و رضا فرزانه از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) تجلیل به عمل آمد.
نظر شما