جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۴
کد خبر: ۹۰۷۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد:
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از افتتاح خانه‌های مشاوره در مناطق ۱، ۶، ۸، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۸ و فرهنگسرای قرآن خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از افتتاح خانه‌های مشاوره این سازمان خبر داد و گفت: روز دوشنبه ۱۳ دی ماه مراسم افتتاح خانه‌های مشاوره سازمان فرهنگی هنری فعلاً در مناطق ۱، ۶، ۸، ۱۴، ۱۵، ۱۷، ۱۸ و فرهنگسرای قرآن به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: راه‌اندازی این خانه‌های مشاوره از سال گذشته در دستور کار معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری قرار گرفته بود و مراکزی که افتتاح آنها انجام می‌شود، آماده بهره‌برداری هستند. 
 
حجت‌الاسلام ناصری‌پور تصریح کرد: فعالیت مراکز مشاوره مورد نیاز جامعه امروز است در همین راستا یکی از اولویت‌های مهم سازمان فرهنگی هنری راه‌اندازی و فعالیت این خانه‌های مشاوره در شهر تهران است. با توجه به اینکه شهروندان تهرانی از فعالیت‌های قبلی سازمان فرهنگی هنری در حوزه مشاوره استقبال بی‌نظیری کردند و اثربخشی مشاوره در حوزه خانواده و سایر حوزه‌ها غیرقابل‌انکار است، فعالیت خانه‌های مشاوره در آینده یکی از اثرگذارترین و شهروندپسندترین فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری خواهد بود. 
 
ناصری‌پور در پایان عنوان کرد: مراسم افتتاحیه مراکز مشاوره به صورت زنده و به شیوه ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود که مدیریت فاوا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پخش زنده آن مشارکت خواهد داشت.  
نظر شما