جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۹۰۷۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
همزمان با آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی در برنامه «به تماشای سرو»
رییس فرهنگسرای رضوان همراه با کارکنان این مرکز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مسیح (ع) در ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» با خانواده شهید ویگن گاراپیدی دیدار و گفت و گو می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت مسیح (ع) ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» به دیدار با خانواده شهید ویگن گاراپیدی اختصاص دارد. در این برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۱۳ دی ماه، مصادف با دوم ژانویه ۲۰۱۷ میلادی در منزل مادر شهید برگزار می‌شود، خاطرات ارزشمند این شهید از زبان خانواده وی ثبت و ضبط می‌شود.

شهید ویگن گاراپیدی، چهارمین فرزند از خانواده ۷ نفره گاراپیدی، سوم فروردین ماه ۱۳۴۴ در روستای خاکباد شهرستان الیگودرز متولد شد. تحصیلات دبیرستان را ناتمام گذاشت و برای انجام خدمت مقدس سربازی لباس رزم پوشید. پس از گذراندن دوره آموزش نظامی در پادگان لویزان به لشکر ۲۱ حمزه (ع) در دهلران و سپس به موسیان اعزام شد. در همین دوران است که پدرش را از دست می‌دهد. ویگن گاراپیدی بعد از دو ماه نبرد در جبهه نبرد حق علیه باطل در هفتم فروردین ماه ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن، به خیل شهدای راستین دفاع مقدس می‌پیوندد و پیکر پاک و مطهرش در قطعه شهدای ارامنه تهران به خاک سپرده می‌شود.
 
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.                                                
 

نظر شما