پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۹۰۷۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
فیلم سینمایی «بادیگارد» چهارشنبه ۱۵دی ماه، ساعت ۱۰در فرهنگسرای سرو نمایش داده می‌شود.
نمایش فیلم سینمایی«بادیگارد» در فرهنگسرای سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست «سینما گپ» با هدف نمایش آثار مطرح سینمای ایران و گفتگوهای بعد از تماشای فیلم‌های اجتماعی هر هفته روزهای چهارشنبه در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
 
«بادیگارد» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۴ است. در این فیلم بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی و پدرام شریفی به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان فیلم موضوع بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند. 

فیلم سینمایی «بادیگارد» در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در شش بخش نامزد سیمرغ بلورین شد. این فیلم دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داده است.

علاقه‌مندان برای تماشای فیلم « بادیگارد » می‌توانند روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۰ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی، ساعی دوم مراجعه کنند.

نظر شما