پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۱
کد خبر: ۹۰۷۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
هفتاد و چهارمین نشست «چهارشنبه‌های هنر» دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری با هنرمندان و اصحاب اندیشه، هفته گذشته با حضور محمدعلی ساربان، نامور عباسیان، اسماعیل خلج و عابد ملکی شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ هفتاد و چهارمین نشست «چهارشنبه‌های هنر»، هفته گذشته با حضور سه هنرمند و یک مقام مسئول برگزار شد.

هفتاد و چهارمین «چهارشنبه‌ هنر» برگزار شد

محمدعلی ساربان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نخستین میهمان این روز بود. او درباره جوانان علاقه‌مند و با استعداد شهرستانی به‌ویژه کرمانشاه و سرپل ذهاب گفت‌وگو کرد و بنا شد تا سازمان فرهنگی هنری در رویدادهای فرهنگی شهرستان‌ها، هنرمندان را همراهی کند.

هفتاد و چهارمین «چهارشنبه‌ هنر» برگزار شد

نامور عباسیان هنرمند عکاس دیگر میهمان هفتاد و چهارمین دوشنبه هنر بود. او که در زمینه عکاسی از زیبایی‌های طبیعت و ترجمه برخی آیات قرآن به زبان تصویر فعال است، یکی از مجموعه عکس‌های نفیس‌ خود را به رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هدیه کرد. 

هفتاد و چهارمین «چهارشنبه‌ هنر» برگزار شد

اسماعیل خلج بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما هم به تقدیر از برگزاری جشنواره تئاتر شهر و جذب و پرورش جوانان در زمینه این هنر متعالی پرداخت.

هفتاد و چهارمین «چهارشنبه‌ هنر» برگزار شد
 
آخرین میهمان این چهارشنبه، عابد مالکی شهردار منطقه ۱۲ تهران بود. او درخصوص برگزاری رویدادها و برنامه‌ای مشترک فرهنگی در زمینه تئاتر، هنرهای تجسمی و موسیقی در میدان مشق با رییس سازمان به گفت‌وگو پرداخت.
نظر شما