جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۹۰۸۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
رییس فرهنگسرای رضوان به همراه کارکنان این مرکز به مناسبت سالروز تولد شهید جاویدالاثر «محمد خدمتی» در ویژه برنامه «به تماشای سرو» با خانواده شهیدان منوچهر، ایرج و محمد خدمتی دیدار می‌کند.
دیدار با خانواده‌ شهیدان خدمتی در «به تماشای سرو»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه بیستم دی‌ماه جاری، در منزل شهیدان خدمتی برگزار می‌شود؛ خاطرات ارزشمند دوران کودکی و نوجوانی این سه شهید والامقام از زبان خانواده معظمشان  ثبت و بازنشر می‌شود.

نخستین شهید این خانواده منوچهر، سرباز ارتش بود که ۲۵ مهرماه ۱۳۶۱ در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود. دومین برادر، ایرج نیروی سپاه با نشان جانبازی بود که سیزدهم تیرماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک به شهادت می‌رسد و سومین برادر، شهید جاویدالاثر «محمد خدمتی» نیروی بسیجی بود که در جبهه نبرد حضور داشت.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون ایثار،  جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) و ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهدا از زبان خانواده معظمشان، به منظور آشنایی جوانان با سیره‌ی رفتاری و الگوی تربیتی شهدا با تأکید بر سبک زندگی اسلامی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از زمان تأسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تاکنون هر هفته دوشنبه‌ها  با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.                                         


نظر شما