جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۱
کد خبر: ۹۰۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کارگاه آموزشی فنون نویسندگی با عنوان «نویسندگان آینده» پنجشنبه ۲۳ دی ماه در کتابخانه فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
نویسندگان آینده در خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای خاوران کارگاه آموزشی فنون نویسندگی با عنوان «نویسندگان آینده» را روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌کند. در این کارگاه آموزشی آیین نگارش و فنون نویسندگی توسط یکی از کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

استفاده از قوه تخیل برای تعیین مرزها و ایجاد احساس امنیت در کودکان از طریق نوشتن نظرات و احساسات که بتوانند در آینده به آسانی در زندگی اجتماعی مشارکت کنند، از اهداف این کارگاه آموزشی است.
 
در این کارگاه که در راستای رشد استعدادها و تقویت فنون نویسندگی برگزار می‌شود، ضمن مطرح کردن مباحث نظری مرتبط از مشارکت‌کنندگان خواسته خواهد شد تا به صورت عملی درباره موضوع انتخاب شده متن کوتاهی بنویسند و در ادامه بر اساس ارزیابی متون تحویل داده شده درباره نقاط قوت و ضعف هرکدام مباحثه گروهی برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌های نویسندگی می‌توانند به کتابخانه فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
 

نظر شما