جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۳
کد خبر: ۹۰۸۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
به همت باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی
اعضای کانون داستان نویسان فرهنگسرای انقلاب اسلامی در برنامه «دیدار با ملازمان حرم» به دیدار خانواده شهید حمیدرضا اسداللهی می‌روند تا خاطرات این شهید مدافع حرم را ثبت و ضبط کنند.
«دیدار با ملازمان حرم» به میزبانی خانواده شهید اسداللهیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «دیدار با ملازمان حرم» به همت کانون داستان نویسان فرهنگسرای انقلاب اسلامی به دیدار با خانواده شهید حمیدرضا اسداللهی اختصاص دارد. در این نشست که عصر چهارشنبه ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود، جمعی از اعضای این کانون به دیدار خانواده شهید اسداللهی می‌روند و با آنها به گفت‌وگو می‌نشینند تا گوشه‌ای از خاطرات این شهید گرانقدر را گردآوری کنند. 

شهید اسداللهی از شهدای مدافع حرم بامداد روز دوشنبه ٣٠ آذر ماه ۹۴ در منطقه حلب سوریه به دست عناصر تکفیری وهابی به شهادت رسید. از این شهید دو فرزند ۴ ساله و  ۲ ماهه به یادگار مانده است.  

در نشست «دیدار با ملازمان حرم» اعضای کانون داستان نویسان انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم می‌روند و در گفت‌وگویی صمیمانه با خانواده این عزیزان، علاوه بر گردآوری خاطرات این شهیدان، بر اساس آن دست به قلم می‌شوند و به خلق داستان می‌پردازند. پیش از این اعضای کانون به دیدار خانواده شهید علی آقاعبداللهی و مرتضی کریمی رفته‌اند. کتاب «گنج پنهان» که به همت اعضای این کانون و  بر اساس خاطرات جمعی از رزمندگان نگاشته شد، چندی پیش با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی رونمایی شد.

اعضای این کانون در حال حاضر به دنبال حفظ خاطرات شهدای مدافع حرم هستد. برای عضویت در کانون نویسندگان انقلاب اسلامی فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید یا به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنید.  
 

نظر شما