سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۷
کد خبر: ۹۰۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انّا لله و انّا الیه راجعون 

رحلت حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار امام راحل (ره) و یاور مقام معظم رهبری که عمر شریف خود را در عرصه‌های مختلف خدمت از روز‌های پرخطر و پرافتخار مبارزه علیه رژیم طاغوت در پیش از انقلاب تا سنگرهای دفاع مقدس و پس از آن، سال‌های سازندگی و مسئولیت و مدیریت بخش‌های سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران وقف و ایثار نمودند مصیبتی ناگوار است. 
 
 آيت الله هاشمي رفسنجاني همواره بر سرمایه های داخلی و نیروی فکر و اندیشه ایرانی اتکا و بر استقلال فکری و مادی جوانان ایرانی تاکید داشت. این مفسر قرآن و مبارز خستگی‌ناپذیر از هیچ تلاشی در راه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و همراهی و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي (حفظه الله) کوتاهی نکرد. حضور موثر این شخصیت عالیقدر در راه تبیین و تکوین آرمان‌های جمهوری اسلامی از وی شخصیتی ممتاز و تکرار نشدنی در تاریخ معاصر ایران ساخته است.

 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضایعه فقدان این چهره ماندگار سیاست معاصر کشورمان را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، جامعه فرهنگی و هنری و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوید و برای آن فقید سعید، علو درجات در پیشگاه باری تعالی مسئلت می‌کند.
نظر شما