سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۹۰۸۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
فرهنگسرای فردوس همایش روانشناسی خانواده را به منظور معرفی نکات کلیدی ارتباط موفق و موثر والدین با فرزندان با حضور حجت‌الاسلام حسین دهنوی (كارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ در شبكه سه سیما) برگزار می‌کند.
راهکارهای ارتباط موثر با فرزندان از زبان حجت‌الاسلام دهنوی در فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش روانشناسی خانواده جمعه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۱۵ با مشارکت مجموعه فرهنگی سائلین ثامن‌الحجج(ع) و معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۵ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام حسین دهنوی (كارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ در شبكه سه سیما) در این همایش به ارایه نتایج تحقیقات و مطالعات خود در زمینه ارتباط موثر در محیط خانواده می‌پردازد و همچنین به پرسش‌های حاضران پاسخ‌های کارشناسی و کاربردی لازم را ارائه می‌دهد.
 
از جمله موضوعات مورد بررسی در این کارگاه آموزشی می‌توان به توانایی بیان احساسات، پذیرش احساسات دیگران، توانایی ارتباط روشن، همدلی، ابراز عواطف مثبت، ارتباط غیر کلامی و ... اشاره کرد.

 علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به  فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰تماس بگیرند.
نظر شما