جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۹
کد خبر: ۹۰۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
«به تماشای سرو» با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان به مناسبت سالروز ولادت شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی» با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار می‌کند.
دیداربا خانواده شهید مدافع حرم«مرتضی کریمی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری با حضور در برنامه «به تماشای سرو» این هفته که به مناسبت سالروز ولادت شهید از ساعت ۱۶ تا ۱۷ چهارشنبه ۲۲دی‌ماه در منزل شهید مدافع حرم مرتضی کریمی برگزار می‌شود با همسر و دو فرزند این شهید والامقام دیدارخواهد کرد.
 
در این برنامه خاطرات ارزشمند شهید والامقام در قالب دیدار و گفتگو با خانواده معظمش ثبت و باز نشر می‌شود.

شهید مفقودالاثر و مدافع حرم«مرتضی کریمی شالی» متولد ۱۳۶۰ جانشین فرمانده گردان امام حسن مجتبی(ع) ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ در سوریه به مقام رفیع شهادت نایل شد و پیکرمطهرش به وطن بازنگشت.
 
مهرعلی عباسی، برادر همسر شهید مدافع حرم «مرتضی کریمی» درباره نحوه شهادت او گفت: «آنچنان که دوستان و همراهان شهید کریمی در سوریه تعریف می‌کنند، گویا آمبولانس حامل پیکر شهدا و مجروحان در حرکت بوده که راننده آمبولانس از سوی تک ‌تیراندازهای داعش مورد هدف قرار می‌گیرد و مرتضی کریمی برای نجات مجروحان و خارج کردن آمبولانس از معرکه به سراغ آن می‌رود که آمبولانس مورد هدف شلیک موشک قرارگرفته و منهدم می‌شود.»
  
تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی چون؛ ايثار و جهاد به منظور آشنایی جوانان با سیره رفتاری و تربیتی شهدا با تاکید برسبک زندگی اسلامی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن:  ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما