جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۱
کد خبر: ۹۰۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
خانه فرهنگ و کتابخانه امام زاده یحیی ویژه‌برنامه «فکرکن ،بازی کن‌» را برای انجام بازی‌های فکری توسط کودکان و نوجوانان در کنار همسالان خود، معرفی و خوانش کتاب‌های چیستان و معما را برای آنها برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکی از دلایلی که در یکی دو دهه گذشته سبب افزایش فاصله میان فرزندان و والدین شده است، این است که برخی والدین به دلیل مشغله زیاد، دیگر فرصت بازی کردن با فرزندانشان را ندارند حال با توجه به این رویکرد این برنامه طراحی و اجرا می‌شود و مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. یکی دیگر از اهداف این برنامه آشنایی و انس کودکان و مخاطبان با فضای کتابخانه در نظر گرفته شده است.
 
بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار که به‌ صورت فردی یا گروهی، انجام و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک شود و کودکان نقاط قوت و ضعف خود از جمله تمایل به فرمان دادن یا فرمان بردن، تهاجم یا تسلیم، اجتماعی بودن را آشنا می‌شوند.
 
ازعلاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه دعوت می‌شود پنج شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به نشانی خيابان ری، كوچه آبشار غربی، كوچه شهيد هداوند، خانه فرهنگ امامزاده يحيي مراجعه کنند.

نظر شما