سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۹۰۸۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌کند:
به منظور خلاصه کردن منابع پرطرفدار کتابخانه، مسابقه خلاصه نویسی کتاب با عنوان «گلبرگی از کتاب» در کتابخانه امام صادق (ع) در فصل زمستان برگزار می‌شود.
«گلبرگی از کتاب»؛ مسابقه خلاصه نویسی کتاب‌های پرمخاطببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید طبرزدی رییس کتابخانه امام صادق (ع) با اعلام خبر مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب‌های پرمخاطب گفت: خلاصه کردن کتاب‌های پرطرفدار و ارزشمند، ‌یکی از گام‌های مثبتی است که می‌‌تواند نسل امروز را با کتاب و کتاب‌خوانی مرتبط سازد و در همین راستا مسابقه «گلبرگی از کتاب» در دو گروه سنی «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» برگزار می‌شود. 

به گفته طبرزدی، تعدادی از کتاب‌های منتخب کودک و نوجوان از جمله، «زندگی نامه پیامبران»، «تن تن و سند باد»، «پری آسمان»، «یال سیاه و توپ سرخ»، «پلو خورشت» و کتاب بزرگسالان با عنوان «رسول ترک»، «من مادر مصطفی»، «خاله بازی»، «معلم مدرسه عشق»، «کلیدهای تربیتی برای والدین»، «کتاب دا»، «بابا نظر» و.... به همراه فرم مخصوص خلاصه‌نویسی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد و شرکت کنندگان کتاب را حداکثر در ده سطر خلاصه کرده و در فرم‌های مسابقه درج و به کتابخانه تحویل می‌دهند و در پایان فصل به انتخاب هیات داوران، به ۶ نفر از برگزیدگان در هر گروه سنی جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. 

کتابخانه امام صادق (ع) در بزرگراه شهید محلاتی، نرسیده به خیابان نبرد جنوبی، خیابان لاله واقع است و شماره تلفن‌های ۳۳۴۳۹۹۹۷ و ۳۳۴۳۹۹۷۷ همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۱ پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان است.
نظر شما