پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۹۰۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور با برگزاری کارگاه‌ آموزش نویسندگی قلم شاپرک‌ها، کودکان را با فنون نویسندگی آشنا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه‌های آموزشی «قلم شاپرک‌ها» با هدف ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان، استعدادیابی و تربیت آنان برای ورود به دنیای نویسندگی ویژه‌ دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری برگزار می‌شود. 
 
جعفر توزنده‌جانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان به منظور پرورش نسل آینده در زمینه اعتلای ادبیات کودک، ضمن آموزش فنون نویسندگی، کودکان را برای خلق نخستین اثر خود همراهی می‌کند. 
 
در این کارگاه آموزشی کودکان داستان‌های خود را برای سایر بچه‌ها و کار‌شناس برنامه می‌خوانند و توزنده‌جانی نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان می‌کند. همچنین برگزاری مسابقه داستان‌نویسی میان کودکان و اهدای جوایز به بهترین اثر از دیگر بخش‌های این برنامه است. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی که پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ساعت ۱۲ اجرا می‌شود، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷تماس بگیرند. 
نظر شما