چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۸
کد خبر: ۹۰۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
یکی از برگزیدگان اجلاس سالانه مربیان:
شهناز اسدزاده یکی از مربیان برگزیده در اجلاس سالانه مربیان آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: استقبال از کلاس‌های آموزش قرآن همیشه خیلی خوب بود اما در این دوره و با رایگان شدن کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، استقبال بسیار چشم‌گیرتر شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین اجلاس سالانه مربیان آموزشی سازمان فرهنگی هنری با حضور ۸۰۰ مربی آموزش ششم دی ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

در این برنامه هشت مربی برگزیده سازمان فرهنگی هنری و مدیران برگزیده فرهنگسراها در حوزه آموزش معرفی و تقدیر شدند. 

شهناز اسدزاده که ۱۶ سال سابقه تدریس در فرهنگسراهای متعددی چون فرهنگسراهای قرآن و بهمن را دارد و در این اجلاس نیز توانست رتبه سوم را از آن خود کند درباره برگزاری این همایش گفت: این رویداد نه تنها برای من که در این رویداد مقام آورده‌ام، بلکه برای تمام ۸۰۰ مربی مرکز آموزش سازمان جذابیت دارد، چون متاسفانه گرچه آموزگار و مربی در رشد و پرورش دانش‌آموزان نقش دارد، ولی مقامشان چنان که باید و شاید قدر دانسته نمی‌شود. 

وی افزود: خوشحالم در سازمانی مشغول به فعالیتم که با برگزاری این اجلاس‌ها سعی در هرچه پویا تر شدن نظام آموزشی و مربیان خود دارد.  

اسدزاده درباره کارآمدی کلاس‌های آموزشی فرهنگسراها گفت: خود من مثالی برای این کارآمدی هستم. من از نخستین قرآن آموزهای فرهنگسرای قرآن بودم و از سوی همین فرهنگسرا هم برای کار دعوت شدم، با وجود اینکه هرگز به دنبال کار کردن در این زمینه نبودم، اما دنیای من تغییر کرد و این تغییر را مدیون فرهنگسرای قرآن و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستم. به همین دلیل هم با وجود اینکه در حوزه و دانشگاه مشغول به تدریس هستم، باز هم به دلیل دینی که نسبت به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران احساس می‌کنم، کار در فرهنگسراها برایم خوش‌آیند تر است.

این مربی قرآن درباره استقبال از کلاس‌های آموزش قرآن در فرهنگسراها گفت: استقبال از کلاس‌های آموزش قرآن همیشه خیلی خوب بود اما در این دوره و با رایگان شدن کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، استقبال بسیار چشم‌گیرتر شده است. امیدوارم مسیر قرآن آموزی بیش‌تر از پیش برای همه به ویژه جوانان هموار شود. 

مطالب مرتبط
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما