پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۹۰۸۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
حجت‌الاسلام حسین دهنوی (کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ در شبکه سه سیما) جمعه ۲۴ دی‌ماه با حضور در فرهنگسرای فردوس به «جهاد مهربانی» پیوست و عضو افتخاری این طرح انسان‌دوستانه شد.
حجت‌الاسلام دکتر حسین دهنوی همیار «جهاد مهربانی» فردوس شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه آدینه‌ها عیدند فرهنگسرای فردوس جمعه ۲۴ دی‌ماه با رویکرد «جهاد مهربانی» برگزار شد و حجت‌الاسلام حسین دهنوی (کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ در شبکه سه سیما) ضمن حضور در این برنامه به همیاران جهاد مهربانی پیوست.

طرح جهاد مهربانی به عنوان طرحی راهبردی و عملیاتی از سوی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی محرومان شهر تهران که به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تا کنون به خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دسترسی نداشته و محروم شده‌اند، اجرا می‌شود.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با اجرای فاز نخست طرح جهاد مهربانی با رویکرد ساماندهی همیاران و جذب مشارکت‌کنندگان و شعار «همه با هم جهاد مهربانی»، ضمن ساماندهی همیاران شناسایی شده در فاز مقدماتی، از افراد مشارکت‌کننده جدید در طرح جهاد مهربانی به عنوان همیار (نذر وقت و تخصص) نیز ثبت‌نام می‌کند. 

شهروندان علاقه‌مند به منظور ثبت‌نام در این طرح می‌توانند تا سی‌ام دی‌ماه به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما