جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۸
کد خبر: ۹۰۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند
رییس مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران از برگزاری ۱۵ نشست علمی با موضوع انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید کمالی، رییس مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران، با اشاره به برگزاری برنامه‌های علمی در دهه فجر گفت: ۱۵ نشست علمی با موضوع انقلاب اسلامی و پیرامون آن برگزار می‌شود.
  
وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده با معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری این نشست‌ها از ۵ تا ۲۲ بهمن هر شب در فرهنگسراهای ۱۴ منطقه منتخب و فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص حضور مهمانان این سلسله نشست‌ها گفت: هدف‌گذاری این برنامه برای مخاطب عام در نظر گرفته شده است اما از نخبه‌ها، استادان دانشگاهی، دانشجویان فعال، کارشناسان نیز برای مشارکت و حضور دعوت می‌شود.
  
رییس مرکز مطالعات درباره موضوعات قابل ارائه در نشست‌ها گفت: محور اصلی بحث تبیین انقلاب اسلامی است اما به طور خاص با توجه به موضوع انقلاب بحث‌های دیگری مطرح خواهد شد همچون؛ ولایت فقیه، نسبت انقلاب اسلامی و هنر و ادبیات، جریان‌های تکفیری، نقش زنان در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و اخلاق مداری.
 
مجید کمالی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا پس از برگزاری این نشست‌ها نتیجه آن در یک کتاب تحقیقی با عنوانی مانند «مجموعه‌ای از درس گفتارها پیرامون انقلاب» جمع‌آوری شود.
نظر شما