جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۵
کد خبر: ۹۰۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به مناسبت سالروز تولد شهید مدافع حرم در برنامه «به تماشای سرو»
رییس فرهنگسرای رضوان همراه باکارکنان این مرکز به مناسبت سالروز ولادت شهید لشگر فاطمیون «مرتضی خدادادی» با خانواده معظم این شهید مدافع حرم دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در برنامه «به تماشای سرو» این هفته که از ساعت  ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۲۷ دی‌ماه به مناسبت سالروز ولادت شهید مرتضی خدادادی در منزل خانواده این شهید والامقام برگزار می‌شود؛ خاطرات ارزشمند شهید در قالب دیدار و گفتگو با خانواده معظمش ثبت و بازنشر خواهد شد.  

شهید مرتضی خدادادی از دیگر رزمندگان لشکر فاطمیون است که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و درگیری با نیروهای تروریست تکفیری در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شد.

مجاهدان مسلمان افغانستانی سپاه محمد (ص) که در زمان مبارزه با نیروهای طالبان در افغانستان در خط مقدم بودند و  نیروهای تیپ ابوذر که در زمان دفاع مقدس در کنار رزمندگان ایرانی به دفاع از اسلام پرداختند هسته اولیه " فاطمیون" را تشکیل می‌دهند.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون(ایثار، جهاد، منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره رفتاری و تربیتی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه"به تماشای سرو" است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما