پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۰۸۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
خانه فرهنگ محصل با برگزاری کارگاه روان‌شناسی کاشانه مهر شهروندان را با مهارت‌های فرزندپروری آشنا می‌کند.
آموزش مهارت‌های فرزندپروری در «کاشانه مهر»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های روان‌شناسی کاشانه مهر با محوریت خانواده پایدار از سوی خانه فرهنگ محصل در فصل زمستان برگزار می‌شود.
 
در نشست این هفته کاشانه مهر که فردا سه‌شنبه ۲۸دی‌ماه ساعت ۱۵ اجرا می‌شود، مهدی منشی روانشناس و مشاوره خانواده راهکارهای مهارت‌های فرزندپروری را ارائه خواهد کرد.
 
آموزش روش‌های ورود به دنیای کودکان از طریق بازی، چگونگی حذف و کاهش رفتارهای منفی کودکان، برقراری ارتباط موثر و ... از جمله موضوعات مورد بررسی در این کارگاه آموزشی است.
 
در نشست‌های پیشین این کارگاه آموزشی موضوعاتی همچون مدیریت زمان و نقش آن در حفظ آرامش و صبر در زندگی، ارتباط با نوجوان و نحوه برخورد والدین، صبر و آرامش در زندگی و کنترل استرس و عصبانیت، آیین همسرداری و ۱۰ راهکار موثر مورد بررسی قرار گرفت.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند فردا سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۱۵ به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید کبیری(شاهینجنوبی)، نبش اتوبان شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۴۲۸۰۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما