سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۵
کد خبر: ۹۰۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
نویسنده رمان «این راز مال من است»:
آیین معرفی و جشن امضای رمان نوجوان «این راز مال من است» با حضور نویسنده و جمعی از مخاطبان نوجوان در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد.
داستان خوب، سؤال ایجاد می‌کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین معرفی و جشن امضای رمان نوجوان «این راز مال من است» که دوشنبه ۲۷ دی ماه برگزار شد، ابتدا فیلم «رویای گل‌ها» ساخته یوسف جعفری و انیمیشن بختک و خاکریزهای نمکی از آثار جشنواره عمار به نمایش در آمد.

در ابتدای بخش بعدی نشست، هادی خورشاهیان، نویسنده رمان «این راز مال من است» درباره این اثر با مخاطبان به گفت و گو پرداخت و گفت: این داستان درباره دختری ۱۳ ساله به نام مینا نوشته شده که تنها فرزند خانواده است که قرار است یک نفر به جمع آنها اضافه شود.

وی در ادامه درباره مسئله شخصیت اصلی «این راز مال من است» با مخاطبان نوجوان و همسن با او به گفت و گو نشست و نظرات آنها را جویا شد.

سپس از شرکت کنندگان پرسید آیا کسی کتاب غیر درسی همراه دارد؟ یکی از دانش آموزی که کتاب «نامه به  آلبرت» را به همراه داشت روی سن حاضر شد و به پیشنهاد خورشاهیان بخش‌هایی از آن را خواند.

نویسنده «این راز مال من است» در ادامه به خوانش بخش‌هایی از این داستان  پرداخت و با اشاره به نخستین سطرهایی از این داستان که مخاطب را با پرسش روبرو می‌کند، گفت: داستان خوب برای مخاطبانش سؤال ایجاد می‌کند، نه اینکه منظورم این داستان باشد اما به طور کلی داستانِ خوب، مخاطبش را با پرسش روبرو می‌کند.

وی از بچه‌ها خواست اگر کسی داستانی نوشته، روی سن بیاید. نویسنده نوجوانی که داستانی درباره میمون‌ها داشت، آن را برای دوستانش خواند.

در پایان این نشست خورشاهیان با دانش آموزان و معلم کلاس ششم، عکس یادگاری گرفت و کتاب خود را برای آنها امضا کرد و به آنها هدیه داد.


نظر شما