جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۲
کد خبر: ۹۰۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
بازیگران و عوامل فیلم جنجال در عروسی به کارگردانی سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی فردا شب به پردیس ملت می‌روند.
بازیگران فیلم «جنجال در عروسی» فردا شب به پردیس ملت می‌روندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، میرطاهر مظلومی، مرتضی ضرابی، نعیمه نظام دوست بازیگران فیلم جنجال در عروسی به همراه دیگر عوامل آن روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۸ با مخاطبان آن در پردیس سینمایی ملت به دیدن فیلم می‌نشینند.

جنجال در عروسی محصول مشترک ایران و فرانسه است و تاکنون در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی توانسته جوایزی را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می‌گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

بازیگران این فیلم سه بعدی عبارتند از: بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به وب سایت پردیس ملت به آدرس    www.pardismellat.com و یا به صورت حضوری به گیشه این پردیس سینمایی مراجعه کنند.
نظر شما