پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۵
کد خبر: ۹۰۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
نمایشگاه عکس «از کابل تا جاکارتا» با حضور سفیر اندونزی و رایزن فرهنگی افغانستان جمعه یکم بهمن در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
«از کابل تا جاکارتا» در قاب تصویربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه با عکس‌هایی از شهر تاریخی کابل با قدمت دو هزارساله با آثار فاطیما حسینی و عکس‌هایی از جاکارتا شهر قلعه‌ای و پایتخت کشور اندونزی با فریم‌هایی از اردیپا ویرن جوریت یکم تا دهم بهمن ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم  در فرهنگ سرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

فاطیما حسینی و اردیپا ویرن جوریت هردو در جایی دور از کشورشان زندگی کردند. آثار ارائه شده در این نمایشگاه برداشت و نشانه‌های مشترک بین این دو پایتخت از نگاه این دو عکاس در گذر خیابانی از پایتخت کشورشان است.

فاطیما حسینی دانشجوی هنر در رشته عکاسی  و اردیپا ویرن جوریت دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه تهران است. تهران جایی است که بیش از هر شهر دیگری در آن زندگی کردند و فارسی زبان مشترک تبادل این دو هنرمند به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان خیابان جلفا مراجعه کنند. تلفن  ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ برای اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
نظر شما