پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۲
کد خبر: ۹۰۹۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
فیلم طناب ساخته آلفرد هیچکاک در یکصد و هفتاد و هفتادو سومین نشست کانون فیلم فرهنگسرای ملل با حضور اعضای کانون اکران و نقدو بررسی می‌شود.
نمایش فیلم «طناب» در فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون فیلم فرهنگسرای ملل با هدف آموزش صحیح دیدن فیلم و آشنایی با راه‌های صحیح نقدو بررسی یک اثر سینمایی به جوانان و نوجوانان جهت تربیت نسل صحیح هنرمندان کشور است.

فیلم سینمایی طناب محصول سال ۱۹۴۸ یک فیلم جنایی-روانی فیلم هیجان‌انگیز آمریکایی به کارگردانی آلفرد هیچکاک، محصول سال ۱۹۴۸ است که بر اساس اقتباس‌های هیوم کرونین و آرتورلائورنتس از رمانی با همین نام، نوشتهٔ پاتریک همیلتون که در سال ۱۹۲۹ در آمریکا منتشر شده است، تولید شد.

این فیلم توسط آلفرد هیچکاک و سیدنی برنشتاین به عنوان اولین محصول مؤسسه سینمایی آتلانتیک تصویر در آمریکا به ثبت رسده است. این فیلم با بازی جیمز استوارت، جان دال و فارلی گرانگر، اولین فیلم رنگی آلفرد هیچکاک است که بدون توقف دوربین ضبط شده است و پس از پایان ضبط، هیچ‌گونه ویرایشی روی آن صورت نگرفته است و از این نظر به عنوان یک رکورد در تاریخ سینمای جهان به ثبت رسیده است.

علاقه‌مندان برای عضویت در این کانون می‌توانند روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶ به فرهنگسرای ملل واقع در قیطریه، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما