جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۵
کد خبر: ۹۰۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
با حضور شاعران شناخته شده عرصه طنز
شب شعر طنز «گلستانه» عنوان برنامه شعرخوانی طنز است که پنجشنبه آخر هر ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود و در برنامه این هفته اشعار طنزی با محوریت آلودگی هوا خوانده شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شب شعر «گلستانه» برنامه شعرخوانی طنزی است که پنجشنبه آخر هر ماه با اجرای ناصر فیض و با حضور جمعی از شاعران و طنزپردازان کشور در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

پنجشنبه ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۶ فرهنگسرای گلستان میزبان علاقه‌مندانی است که به شعر طنز علاقه دارند و شاعران طنزپردازی مانند عباس احمدی، نادر ختایی، مهدی استاد احمد، علیرضا لبش، سیدامیرسادات موسوی، سعید طلایی و معصومه پاکروان در این برنامه حضور دارند. 

روزهایی با هوای آلوده در پایتخت کلانشهر تهران این بار سوژه‌ای شده است برای سرودن شعرهای طنز توسط شاعران که در برنامه شب شعر «گلستانه» خوانده می‌شود. 

هدف از اجرای این برنامه کمک به اعتلای شعر طنز، فراهم آوردن فرصتی برای ارائه سروده‌های طنزآمیز شاعران جوان، شناسایی، جذب و پرورش ادبی و خلاقیت جوانان هنرمند در مسیر ارتقای دانش و همچنین ایجاد شور و هیجان و فراهم کردن یک روز به یاد ماندنی و شاد برای جوانان است.

علاقه‌مندان به عرصه شعر و به ویژه شعر طنز می‌توانند پنجشنبه آخر هرماه از ساعت ۱۶ به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
 

نظر شما