جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۰۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به مناسبت دهه فجر و با حضور ۱۰۰ گروه هنری دانش‌آموزی
به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه دهه فجر، دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی، با حضور و رقابت بیش از ۱۰۰ گروه هنری دانش آموزی برگزار می‌شود.
دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری و محوریت اداره کل آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و  دانش آموزان مدارس  دخترانه و پسرانه در مقاطع متوسطه اول و دوم و در قالب ۶۹ گروه سرود و ۴۶ گروه تئاتر از تاریخ ۲ تا ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

به گفته رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.

اکبر بختیاری افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در بین آنان و تولید آثار هنری دانش‌آموزی است و جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی نیز حرکتی در این راستا است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با بیان اینکه سرودهای آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند اظهار داشت: زمان‌بندی اجرای بخش سرود، در سه روز مجموعاً با حضور ۶۹ مدرسه منطقه ۱۸، شامل شنبه ۲ بهمن با حضور  ۲۱ مدرسه، یکشنبه ۳ بهمن با حضور  ۲۳ مدرسه، دوشنبه ۴ بهمن با حضور ۲۵ مدرسه است.

وی افزود: زمان بندی بخش نمایش نیز در ۴ روز مجموعاً با حضور ۴۶ مدرسه منطقه، شامل سه‌شنبه ۵ بهمن با حضور ۱۱ مدرسه، چهارشنبه ۶ بهمن با حضور ۱۰ مدرسه، شنبه ۹ بهمن با حضور ۱۱ مدرسه و یکشنبه ۱۰ بهمن با حضور ۱۴ مدرسه خواهد بود.

جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸  با مشارکت اداره آموزش‌وپرورش منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.
نظر شما