جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۳
کد خبر: ۹۰۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
طرح «کتابخانه دلتنگ شماست» با هدف ارتقا سطح کتاب‌خوانی و افزایش جذب مخاطبان از سوی خانه فرهنگ و کتابخانه امام زاده یحیی برگزار می‌شود.
اجرای طرح «کتابخانه دلتنگ شماست» در کتابخانه امام زاده یحییبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فاطمه بخشی مسئول کتابخانه امامزاده یحیی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و جهت دهی باید درست و دقیق و شفاف باشد تا به اعتلای فکری و فرهنگی انسان کمک کند، تصریح کرد: تبلیغ در فعالیت‌های فرهنگی همانند کالاهای مصرفی باید روز به روز متفاوت و جذاب‌تر از گذشته بوده در ضمن معرفی به هنجارهای یک جامعه منجر شود و چه بهتر که از یک ابزار مناسب برای ارائه پیام استفاده شود و همراه با یک چالش فرهنگی مانند عضویت در کتابخانه و به طبع مطالعه باشد. 

وی افزود: طراحی و چاپ «نشان کتاب» برای معرفی و تبلیغ کتابخانه با شعار «کتابخانه امامزاده یحیی دل‌تنگ شماست» و اختصاص درصدی تخفیف برای ترغیب بیشتر مخاطبان به عضویت کتابخانه اجرایی شد و با مشارکت و همیاری کسبه محل به منظور کمک و یاری در اجرای این برنامه و خدمت فرهنگی به مشتریان خود گام بعدی این برنامه برداشته شد. نانوایی‌های محل و فروشگاه‌ها محل ثابت توزیع نشان کتاب همراه با کتاب‌های جیبی اهدایی و نقشه کتابخانه‌ها توسط کسبه به مشتریان این برنامه شد.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی شکل دیگری از این  برنامه اجرا شد که با اهدای مجله و فرم ثبت نام رایگان اهالی محله را دعوت به عضویت و مطالعه کردیم و نکته جالب توجه این بود که مشارکت داوطلبانه‌ی اعضای کتابخانه را در اجرای آن داشتیم به خصوص در بازارچه امامزاده یحیی که با سادگی، صداقت و شوق بسیار هم محله‌ای خود از کاسبین و مشتریان آنان تا افرادی که در حال تردد بودند را از این نوع دعوت خاص متعجب نموده وبه ذوق آوردند.
 
طراح این طرح گفت: این برنامه دعوتی در عین سادگی، شکیل و با احترام از مردم محله برای شناخت و استفاده از خدمات فرهنگی این مرکز به خصوص کتابخانه و تلاش به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه بود که  هر ماه یک‌بار اجرا خواهد شد.
 
از علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه دعوت می‌شود می‌توانند به  نشانی خیابان ری، کوچه آبشار غربی، کوچه شهید هداوند، خانه فرهنگ امامزاده یحیی مراجعه کنند.
نظر شما