شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۹۱۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
آیین گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشانان فداکار
ویژه برنامه همدردی با خانواده شهدای نجات، آیین گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشانان شهید، با حضور شهروندان و کارکنان مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ برگزار شد.
همدردی با خانواده شهدای نجات در منطقه ۱۸به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی حادثه دل‌خراش پلاسکو و جان باختن و آسیب دیدن شماری از آتش‌نشانان فداکار، شهروندان و کارکنان مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با روشن کردن شمع یاد شهیدان آتش‌نشان را گرامی داشته و با خانواده آنان همدردی کردند.

ویژه برنامه همدردی با خانواده شهدای نجات، شنبه دوم بهمن‌ماه همزمان با اعلام عزای عمومی، هم چنین ایستگاه گرامیداشت شهدای نجات برای حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو برپا شد.

تلاوت قرآن کریم و فاتحه‌خوانی، روشن کردن شمع به یاد جان‌باختگان این حادثه، پخش خرما و حلوا، دفتر یادبود به منظور ثبت دل نوشته‌های شهروندان از جمله برنامه‌های ایستگاه گرامیداشت شهدای نجات بود که در فرهنگسرای خاتم (ص) و خانه فرهنگ امام علی (ع) برپا شد و شهروندان منطقه با حضور در این محل با حادثه‌دیدگان این فاجعه و خانواده‌های آنها ابراز همدردی کردند.

همچنین جمعی از همکاران فرهنگسرای خاتم (ص) و کتابخانه‌های منطقه ۱۸ در ایستگاه‌های  آتش نشانی ۳۸ نجات ۵ و ۷۰ الغدیر حضور یافته و با اهدا شاخه گل از آتش نشانان دلجویی کردند.
نظر شما