پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۶
کد خبر: ۹۱۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
دبیر جشنواره فیروزه از برگزاری کارگاه شتاب‌دهنده ایده‌های تولید محصول فرهنگی قرآنی در ۵ و ۶ بهمن‌ماه خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصطفی کشفی در گفت‌وگو با خبرنگار دبیرخانه جشنواره فیروزه درباره برگزاری این کارگاه اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری و مشارکت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و موسسه شتاب دهنده فرهنگی مذهبی قرآنی شفق، یک دوره آموزشی تولید محصولات فرهنگی قرآنی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزش‌هایی را از زمان تولید ایده‌های قرآنی تا رساندن آن ایده‌ها به محصولات فاخر قرآنی به صورت کارگاه‌های عملی آموزش می‌بینند.

کشفی با اشاره به ظرفیت محدود ثبت نام در کارگاه افزود: اولویت با متقدمین ثبت نام است و علاقه‌مندان می‌بایست تا پایان وقت اداری ۴بهمن‌ماه با مراجعه به  mahsoolat.farhangsara.ir و یا تماس با شماره ۹۶۶۵۳۴۲۳ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

او با بیان اینکه این کارگاه در ۱۶ ساعت برگزار می‌شود ادامه داد: به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی آموزش ضمن خدمت داده می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره محصولات فرهنگی افزود: کسانی که در این کارگاه ایده‌هایی را تولید می‌کنند، می‌توانند خارج از زمان تعیین شده در محور ایده پردازی جشنواره شرکت کنند.
از ایده‌هایی که در این بخش توسط هیئت داوران حائز رتبه می‌شوند حمایت مادی برای تولید محصول در سازمان فرهنگی هنری بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما