پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۲
کد خبر: ۹۱۰۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
خانه فرهنگ میثاق برگزار می‌کند؛
کارگاه آموزشی نسیم مهربانی سه‌شنبه ۵ بهمن‌ماه ساعت۱۰ با هدف آموزش مهارت‌های گفتگو و تاثیر آن در ارتباطات اجتماعی در خانه فرهنگ میثاق برگزار می‌شود.
نشست روانشناسی «نسیم مهربانی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های روان‌شناسی نسیم مهربانی همزمان با فصل زمستان به منظور تحکیم نهاد خانواده و ترویج فرهنگ مهربانی و نوع‌دوستی برگزار می‌شود.
 
از جمله موضوعات مورد بررسی در این کارگاه آموزشی رایگان می‌توان به تاثیر کلام و نحوه بیان موثر در ارتباطات اجتماعی، خانوادگی و اهمیت روانشناسی گفتگو در تحکیم نهاد خانواده و ... اشاره کرد.
 
در نشست‌های پیشین موضوعاتی همچون ایثار، جایگاه زنان در ایجاد و ترویج فرهنگ مهربانی، نقش مهرورزی در استحکام نهاد خانواده، راهکارهای نهادینه کردن فرهنگ مهربانی در خانواده و جامعه، نقش احساسات در استحکام و تعالی خانواده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این نشست مهارت‌های گفتگو و تاثیر آن در ارتباطات اجتماعی با حضور زهره علی‌محمدی روانشناس و مشاوره خانواده آموزش داده می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست روان‌شناسی می‌توانند به خانه فرهنگ میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی،انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و با شماره ۴۴۰۸۹۱۵۷ تماس بگیرند.
نظر شما