چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۱۰۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
رقابت ۱۸ گروه دانش‌آموزی در دومین روز جشنواره سرودهای انقلابی
۱۸ گروه هنری دانش‌آموزی در دومین روز از برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی به رقابت پرداختند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه منطقه ۱۸ در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در ۱۰۰ مدرسه از تاریخ دوم بهمن آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

در دومین روز از این جشنواره ۱۸ گروه دانش‌آموزی از ۱۸ مدرسه با هم به رقابت پرداختند و سرودهایی با موضوعات عشق به وطن، مدافعان حرم و استکبارستیزی ارائه کردند.

مهدیه، اندیشه ۱، امام موسی صدر، آزادگان سدید، حضرت فاطمه (س)، صفا، ستایش، امام رضا (ع)، کوثر، ندای حق، چمران، شهید مدنی، حضرت معصومه (س)، اوج، خجسته، شهید مصطفی خمینی، نظام مافی و شهید مسعود انصاری مدارسی بودند که در دومین روز جشنواره گروه‌های سرود دانش‌آموزی به اجرا پرداختند.

سرودهای آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند و زمان‌بندی اجرای بخش سرود، در سه روز مجموعاً در ۶۹ مدرسه منطقه ۱۸ از ۲ تا ۴ بهمن و زمان‌بندی بخش نمایش نیز در ۴ روز مجموعاً در ۴۶ مدرسه منطقه شامل سه‌شنبه پنجم بهمن در ۱۱ مدرسه، چهارشنبه ۶ بهمن در ۱۰ مدرسه، شنبه ۹ بهمن در ۱۱ مدرسه و یکشنبه ۱۰ بهمن در ۱۴ مدرسه است.

 شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.

 جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸  با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت جدول برنامه‌های جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی http://18.farhangsara.ir/ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
 

نظر شما