شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۰
کد خبر: ۹۱۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
نمایش «روزگار یک سگ» نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی مهدی قلعه پس از افتتاح پردیس تئاتر تهران در دهه مبارک فجر، برای کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.
اجرای نمایش«روزگار یک سگ» در پردیس تئاتر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛مهدی قلعه کارگردان فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان است که نمایش «روزگار یک سگ» نوشته حمیدرضا نعیمی را برای مخاطبان کودک و نوجوان در پردیس تئاتر تهران اجرا خواهد کرد. 

نمایشنامه «روزگار یک سگ» که سال گذشته به‌عنوان اثر برگزیده توسط انتشارات نمایش چاپ‌شده، برای اولین بار و با ایفای نقش علی صفا، علی بیگ محمدی، رضا بهرامی، عطا مقیمی، شیما لطیفی اجرا خواهد شد.

مهدی قلعه که تاکنون چند نمایش پرمخاطب برای کودک و نوجوان اجرا کرده، بیش از یک ماه است که در پلاتو شماره دو پردیس تئاتر تهران به همراه گروه خود مشغول آماده‌سازی نمایش است تا پس از افتتاح این مجموعه بزرگ نمایشی اجرای خود را در این مرکز آغاز کند.   

 داستان نمایش درباره حیوانات یک دهکده و رابطه آن‌ها با یک سگ زیرک است. 

پردیس تئاتر تهران به مناسبت دهه مبارک فجر به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این مجموعه با داشتن ۱۰ سالن نمایشی و امکانات مختلف در منطقه شرق تهران واقع در اتوبان امام علی (جنوب)، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق) خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران واقع‌شده است. 

نظر شما