پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۲
کد خبر: ۹۱۰۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود
مجموعه شعر «از من چیزی جز تو باقی نمانده» اثر مینا آقازاده در نشست انجمن ادبی ققنوس مجتمع فرهنگی هنری نور نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست انجمن ادبی ققنوس همراه با نقد و بررسی مجموعه شعر «از من چیزی جز تو باقی نمانده» با حضور مینا آقازاده، شاعر این مجموعه و جمعی از علاقه‌مندان به شعرخوانی روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
 
شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار، بررسی رویدادهای فرهنگی، مرور و بررسی ادبیات کهن و معرفی شاعران نامی کشور از جمله بخش‌های این محفل ادبی است.
 
در این برنامه که صابر قدیمی، شاعر و طنزپرداز آن را اجرا می‌کند، شاعران و مهمانان ویژه‌ای چون اسماعیل آذر، علیرضا طبایی، حمیدرضا شکارسری، مرتضی امیری اسفندقه، خلیل جوادی، مجید سعدآبادی، حسن اسدی شبدیز، حسن فرازمند، حسین زحمتکش، مصطفی محدثی خراسانی، هرمز علیپور، داود سوران، حامد زرین قلمی، فرامرز ریحان صفت و... حضور خواهند داشت.
 
پیش از این نیز سه مجموعه شعر با نام‌های «از من کوچ نکن»، «باید ستاره‌ای روشن کنم» و «با چتر به خواندنم بیا» از این شاعر به چاپ رسیده و مجموعه «از من چیزی جز تو باقی نمانده» چهارمین اثر آقازاده است که در قالب شعر آزاد در ۱۳۸ صفحه توسط نشرشانی به چاپ رسیده و شامل ۱۲۶ شعر کوتاه است.
 
در این برنامه که همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر است، مخاطبان از اشعار انقلابی شاعران نیز بهره خواهند برد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم که دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
 

نظر شما